xoves, 12 de decembro de 2013

NELSON MANDELA

 

 NELSON MANDELA, GRAN AMIGO, MELLOR PERSOA  

    
   O nome de Nelson Rolihlahla Mandela está indisolublemente ligada á de Sudáfrica post-colonial. Educado para ser un líder na súa vila no Transkei, deixou a súa aldea para revolucionar un país enteiro.  

A súa rebelión comezou a manifestarse na súa época como solteiro, a radicalizada desde 1948, cando a discriminación ea segregación era oficial. A prisión vai forxar o seu símbolo. 27 anos detrás das reixas dun sistema político que se afogou na prisión do propio Mandela.


 Nelson Mandela, 18 de xullo de 2010, no seu aniversario de 92:

_ " Estou seguro que se eu ir ao ceo digo, '¿Quen é vostede?'. Digo, 'Ben, eu estou Madiba'. 'Como Qunu?'. Eu vou dicir: 'Si'. Entón eles me din: 'Como é que pretende aquí todos os seus pecados?'. Digo, 'Vaia aínda que, por favor chame para as portas do inferno. Pode aceptar que hai »





Ningún comentario:

Publicar un comentario